Over Tom

Tom Devos (28) is een jonge ondernemer uit het Hageland, met een passie voor digitaal en klantenbeleving. Op zijn 18 jaar startte hij zijn studentenonderneming Intago, die hij 6 jaar lang in combinatie met zijn studies als Handelsingenieur in de Beleidsinformatie aan de uHasselt uitbouwde tot een gekend digital agency in de Vlaamse KMO-markt.

Na zijn studies succesvol te hebben afgerond, besloot Tom om extra ervaring op te doen in de digitale sector bij AE, waar hij gedurende drie jaar als consultant menig multinational ondersteunde in haar digitale uitdagingen. Hij werkte onder andere als business analist bij Wolters Kluwer Software, als project manager bij Honda en als business architect/product owner voor Wolters Kluwer Opleidingen. Ook zette hij zijn eerste stappen in de Customer Experience tijdens de productontwikkeling van de Anna slimme thermostaat van Eni en bij ING.

Na deze jaren als intrapreneur begon het ondernemersgen terug sterk te kriebelen, en besloot Tom om Intago v2 op te starten. Same name, extra game. Intago zou zich gaan focussen op het ondersteunen van organisaties in hun digitale uitdaging, met een sterke focus op de noden en wensen van hun klant.

Vandaag staat Tom als digital entrepreneur aan het hoofd van Intago, maar stond hij ook mee aan de wieg van Digistreet, een digitaal marketingplatform voor de zelfstandige ondernemer, en engageert hij zich als bestuurder binnen Unizo Hageland en NCPGR Meensel-Kiezegem ’44.

Tom is een gekend spreker over zijn gepassioneerde onderwerpen: ondernemen, digitaal en customer experience (of klantenbeleving). Op deze blog neemt hij je mee in zijn inzichten rond deze topics, in de hoop je te kunnen inspireren om er zelf mee aan de slag te gaan.

Neem contact op met Tom.